W jaki sposób wykorzystać gadżety reklamowe do wsparcia sprzedaży?
Absorbujący materiał? Jeśli tak sądzisz, to kliknij ten link, w serwisie zestawy garnków, który tam miejscu znajdziesz, również jest coś ciekawego.
W czasie podejmowania decyzji o wykorzystaniu podarków w działaniach wspierających sprzedaż trzeba zdawać sobie sprawę, że ewentualny wzrost poziomu sprzedaży, otrzymany w rezultacie ich zastosowania, ma charakter chwilowy: nie jest on efektem przywiązania do loga, w efekcie nie wytwarza też długookresowych preferencji. Może jednakże – na poziomie ostatecznego klienta mieć wpływ na emocjonalne zakupowe decyzje, inspirować do eksperymentów, przełamywać brak ufności. Gratisy reklamowe to najczęściej notatniki, parasolki albo kubki z naDrukiem. gadżety reklamowe stosowane w konstruktywnie przeprowadzanych lojalnościowych programach mogą także być jednym z narzędzi konstruowania oddania jak też motywacją do ponawiania możliwych wyborów nabywcy.